عمومی

آموزش و راهنمای نصب پشت منبری و دکور هیئت

راهنمای نصب پشت منبری و دکور هیئت

نحوه نصب پشت منبری و دکور هیئت از آن جهت اهمیت دارد که با یک نصب مناسب میتوان جلوه و زیبایی پشت منبری مراسم هیئت را بیشتر کرد.
نصب های نامناسب هم به دکور هیئت آسیب میرسانند و هم جلوه آنها را کمرنگ میکنند.
احتمالا شما هم بعد از خرید کتیبه مذهبی یا پشت منبری هیئت به این فکر میکنید که چه راهی را برای نصب آن انتخاب کنید تا کار کمترین آسیب را ببیند.
در ابتدا باید عرض کنیم همه چیز به جنس و خصوصا اندازه کتیبه بستگی دارد، هرچقدر کتیبه بزرگتر باشد طبیعتا وزن بیشتری دارد پس باید از روش هایی استفاده شود تا دکور هیئت شما به بهترین شکل در جای خود قرار گیرد و آسیبی به بافت آن وارد نشود.

بسته به متریال استفاده شده در دکور هیئت شما و اینکه تصمیم دارید دکور را روی چه سطحی نصب کنید روش نصب متفاوت است.
ما در اینجا بیشتر راجع به نحوه نصب پشت منبری و دکور هیئت از جنس پارچه صحبت میکنیم.

فروشگاه اینترنتی صالح آرت انواع مختلفی از پشت منبری پارچه ای از نوع  گلدوزی و پرچم دوزی را برای اولین بار به صورت آنلاین عرضه کرده است، صالح آرت همچنین چاپ دکورهای مذهبی را با طرح های متنوع و برای تمام مراسمات مذهبی انجام می دهد، از کتیبه هاب ایام ولادت اهل البیت سلام الله علیها گرفته تا ایام شهادت و پشت منبری جلسات هفتگی که می توانید در تمامی مراسمات سال از آن ها استفاده کنید و با خرید یک کتیبه مذهبی در هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

در نظر داشته باشید اینکه کتیبه را در چه فضایی (باز یا بسته) و به کجا متصل میکنید میتواند در انتخاب روش مورد نظر تاثیر داشته باشد. برای مثال نصب یک پشت منبری محرم الحرام روی دیوار آسانتر از نصب بر روی پارچه زمینه می باشد.
در ادامه برخی از روش های نصب را خدمت شما معرفی میکنیم:

روش های نصب پشت منبری و دکور هیئت

نصب پشت منبری با قلاب

در این روش میتوانید قلاب هایی را از جنس پارچه بالا و اطراف پشت منبری خود بدوزید و بسته به اینکه میخواهید پشت منبری را روی چه سطحی نصب کنید میتوانید با استفاده از سیم بکسل، میخ، چسب و حتی دوخت قلاب ها را بر روی سطح خود متصل کنید.

در این روش بهتر است یک سیم بکسل را از قلاب های پارچه ای رد کرده و از دو طرف به قلاب های فلزی که به دیوار پلاک و یا به قابی که با اسپیس و یا داربست ساخته اید متصل کنید. این روش برای پشت منبری های سنگین وزن مناسب است.
شما میتوانید سیم بکسل را از دو طرف با دستگاههای مخصوص بکشید تا حداکثر کشیدگی در سیم ایجاد شود و پشت منبری به اصطلاح شکم نکند، اگر دستگاه در دسترس ندارید میتوانید به وسیله سیم های مفتولی اواسط سیم بوکسور را نیز به دیوار یا قابی که تهیه کرده اید متصل کنید تا دکور به بهترین حالت ممکن در جای خود قرار گیرد.

نصب پشت منبری با انواع چسب

میتوان پشت منبری هیئت را با استفاده از چسبهای دو طرفه و یا چسب حرارتی به دیوار و یا پارچه پس زمینه متصل کرد، البته استفاده از چسب دو طرفه مناسب تر است زیرا کار آسیب نمی بیند، این روش بیشتر برای پشت منبری های سبک وزن استفاده میشود.

نصب پشت منبری توسط لیفه

لیفه کردن پشت منبری هیئت در صورت امکان و استفاده از لوله داربست برای نصب یکی از روش های مناسب نصب دکور مذهبی در فضای باز می باشد.

نصب پشت منبری با پانچ

با پانچ فلزی میتوان پشت منبری هیئت را توسط میخ روی دیوار نصب کرد. این حلقه های فلزی که به راحتی در بازار قابل تهیه می باشند باعث میشوند که پارچه در دراز مدت کمتر آسیب ببیند، این روش مناسب ترین روش برای زمانی است که مجبورید پشت منبری را با میخ به دیوار متصل کنید.

ما سعی کردیم در این مقابله بهترین روش های نحوه نصب پشت منبری و دکور هیئت را به شما معرفی کنیم، شما میتوانید با روش های مناسب ابداعی و متناسب با جنس دکور بهترین روش نصب را انتخاب کنید.
امیدواریم در کنار شما زیر خیمه ی اهل بیت سلام الله علیها توفیق خدمتگزاری داشته باشیم.

1 دیدگاه در “آموزش و راهنمای نصب پشت منبری و دکور هیئت

  1. Anton3625 گفت:

    Modern Talking был немецким дуэтом, сформированным в 1984 году. Он стал одним из самых ярких представителей евродиско и популярен благодаря своему неповторимому звучанию. Лучшие песни включают “You’re My Heart, You’re My Soul”, “Brother Louie”, “Cheri, Cheri Lady” и “Geronimo’s Cadillac”. Их музыка оставила неизгладимый след в истории поп-музыки, захватывая слушателей своими заразительными мелодиями и запоминающимися текстами. Modern Talking продолжает быть популярным и в наши дни, оставаясь одним из символов эпохи диско. Музыка 2024 года слушать онлайн и скачать бесплатно mp3.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *